24 August 2012

Syawal Menjelma

Assalamualaikum  w.b.t

Selamat Hari Raya Semua.Diharap masih xt'lambat. Kesibukan melanda. Hari raya pertama rumahku dipenuhi dengan sanak saudara yang datang berkunjung  menziarahi aki dan wan yang berada di rumahku. Hari raya pertama,rumahku dipenuhi dengan adik beradik mak. Terasa kemeriahannya :)

Hari raya kedua,adik beradik ayahku pula datang berkunjung tetapi agak sedih sbb atok xdtg skli. Atok dalam keadaan tidak berapa sihat effect dari kemoterapi kansernya.Semoga atok cepat sembuh.

Hari ketiga raya, isteri dan anak2 kepada arwah adik aki aku dtg.(pening x?hahahaha) dan hari seterusnya sedara mara dari Lamir,Pekan pula menjengah kami.Mmg penuh rumahku dengan sedara mara.Alhamdulillah,itu rezeki dari Allah.Setiap tetamu yang hadir ke rumah kita adalah rezeki :)

Hari seterusnya, aku dh mula kerja.Masuk pejabat je,kosong..hahahaha.Semua masih beraya.Aku je rajin masuk kerja awal..(padahal dlu dh cuti awal :p) 

Nak share gambarlah sikit..hehehe..Tp dalam gambar tu k.long xde untuk tahun ni sbb tgh berpantang..First baby dalam family kami..hehehe..tp gambar baby xde lg..tnggu next post ek..

                                               
                              Ni gambar raya tahun lepas..


                                                
                                       Raya tahun ni..


SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN DARI KAMI SEKELUARGA :)

No comments: